Vart syns Sthlm Food & Wine och Bak & Choklad?
Här kan du läsa om all marknadsföring som görs inför Sthlm Food & Wine och Bak & Choklad 2024 för att nå ut med vårt budskap och locka besökare till mässan. På de här platserna kan du se vår marknadsföring under sommaren och hösten:
- Sociala Medier med marknadsförda och organiska inlägg på Facebook, Instagram, Youtube, TikTok och Linkedin.
- Digitala skyltar på stan, i tunnelbanan och på pendeltågsstationer.
- Tryckta annonser i utvalda magasin.
- Display annonser på stora dagstidningar och andra passande medier.
- Betald sökordsoptimering.
- Elle Mat & Vin är mediapartner för Sthlm Food & Wine 2024.
Sociala medier
Start vecka 35
Sponsrade kampanjer på Facebook, Instagram och TikTok.
Räckvidd 600 000 +
Tryckta annonser
Start löpande
Tryckta annonser kommer att finnas i utvalda magasin och tidningar.
Tryckta annonser kommer att finnas i utvalda magasin och tidningar.
Utomhusreklam
Start vecka 36
Digitala skyltar i stan och utvalda förorter samt vid tunnelbana, buss och pendelstationer.
Räckvidd 2 000 000 +
Display
Start vecka 39
Display annonser på stora dagstidningar och utvalda digitala medier.
Räckvidd 680 000+